wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Gwarancje i zwroty
CERTYFIKAT
  • Certyfikat
Kategorie
Kontakt
  • Elbrod Agnieszka Bród
    NIP: 792-184-57-24
  • E-mail:biuro@elbrod.pl
  • Telefon+48 33 487-68-48
    +48 606-122-293
  • Godziny działania sklepupn.-pt. 7.00 - 15.00
Bestsellery
Statystyka
  • Aktualnie klientów na stronie: 11
  • Sklep odwiedziło: 435097 klientów
  • Sklep działa od: 14-03-2015
Tagi

Gwarancje i zwroty

GWARANCJA

 

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.


REKLAMACJA

 

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj.lub skorzystać z Formularza Zgłoszenia Chęci Zwrotu Towaru. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
 

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.
 

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
 

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
 

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  • treści cyfrowe, któr e nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.


POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

 

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Przejdź do strony głównej
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Nasze nowości
Nowości w sklepie
1
Przewód LgY 1x0,35mm   (3m)

Przewód LgY 1x0,35mm (3m) 1,35 zł brutto1,11 zł netto

Uszczelka do obudowy Z46 Z46A 61cm

Uszczelka do obudowy Z46 Z46A 61cm1,40 zł brutto1,14 zł netto

Watomierz cyfrowy  W2

Watomierz cyfrowy W247,00 zł brutto38,21 zł netto

REGULATOR NAPIĘCIA 230VAC 4000W

REGULATOR NAPIĘCIA 230VAC 4000W 25,00 zł brutto20,33 zł netto

22uf 20V tantalowy SMD(C)-2szt

22uf 20V tantalowy SMD(C)-2szt 1,40 zł brutto1,14 zł netto

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl